2020. augusztus 13., csütörtök

Hetedik blogbörszdéj! 🥳🎂🤩

Drága kis blogocskám nyolcadik életévébe lépett, hetet már magunk mögött hagytunk, ami alatt 138 bejegyzés született. Ez csakis azért nem több, mert egy lajhár személyisége lakozik bennem, de nem is a mennyiség, hanem a minőség a lényeg, no meg a saját szórakoztatásom. Ha esetleg még mást is szórakoztat, akkor nagyon szívesen… de még annál is sokkal inkább KÖSZÖNÖM! Köszönöm minden kedves idetévedőnek az érdeklődést! Mind a jelenleg 34682 megtekintésért ezer hála!

Sajnos az utóbbi lassan három hónapban megint hibernálta magát a Könyvtündér, de cserébe jó hírrel tért(em) vissza! Dobpergést kérek a fejekben, fülekben! MŰFORDÍTÓVÁ AVANZSÁLTAM! Már két regényen túl is vagyok, úgyhogy a sebesen érkező következő bejegyzésekben olyan könyvekről lesz szó, amiket mondhatni félig én írtam. Tehát mostantól úgy olvassatok, hogy az ismerősi körömben már méltán világhíres vagyok! :D 

Aki nem bír magával, itt már kukucskálhat: katt-katt!

Addig viszont vágjon magának egy virtuális szeletet ebből a tortatoronyból mindenki, aki erre jár és ünnepeljetek kicsit velem! xoxo

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése