2018. augusztus 13., hétfő

Blogszülinap Námbör Fájv

2013. augusztus 13-án, a balatoni nyaralás kellős közepén gondoltam egy nagyot, leültem a laptop elé, és addig nyomkodtam a billentyűzetet meg a netet, míg létre nem hoztam a Könyvtündér blogot, közzétéve első könyvkritikám. Azóta pontosan öt év telt el, és bár néha fogyóban az ihlet, hiánycikk az idő vagy erőt vesz rajtam a lustaság, mégis námbörván hobbimnak hódolva (az alvás mellett), rendületlen lelkesedéssel olvasok, majd írok könyves kalandozásaimról. Nagy dolog volt számomra először – és azóta is – nyilvánosan megosztani az írásaim, és mind a mai napig lenyűgöz, hogy ez idő alatt több mint 25.000. látogató kattintott rám, olvasott, kommentelt, dicsért, még akkor is, ha ez a szám a népszerű könyves blogokhoz viszonyítva akár semmiségnek is tűnhet, de nekem maga a csoda. Úgyhogy Te, aki most e sorokat olvasod, mint minden évben ilyenkor, köszönöm Neked, hogy elkísérsz ezen az utazáson! Remélem, tetszik, amit itt találsz! Gyere velem máskor is, olvassunk együtt!
Képek forrása: Pinterest, Google Képek

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése